7.15 | Прокидаємося та снідаємо | Дитина допомагає накрити на стіл Малюк може налити собі соку чи води, намазати бутерброд чи залити пластівці молоком. |
8.00 | Читання разом | Дитина сама обирає собі книжку Краще, щоб усі дитячі книжки були розміщені на відкритій полиці на рівні очей дитини – так малюк зможе обирати книжку самостійно (і сам ставити її на місце). |
8.20 | Домашні справи, прибирання | Запропонуйте дитині вибір – допомогти вам чи погратися самостійно. |
9.00 | Самостійні розвиваючі активності | Дитина сама обирає собі «роботу» (так називають заняття з розвиваючими матеріалами Монтессорі)Дайте малечі змогу взяти на себе ініціативу з власного розвитку. |
10.30 | Ранковий перекус | Запропонуйте дитині приготувати його разом, а після перекусу разом приберіться. |
11.00 | Прогулянка | Як альтернатива – домашній ігровий комплекс або танці/руханки |
12.00 | Обід | Обідайте разом Це і спільне проведення часу, і ваша присутність у житті малюка, і гарний приклад того, як їсте ви самі. |
12.30 | Спокійні заняття | Це може бути малювання, конструювання, прослуховування аудіо казки тощо. |
13.00 | Денний сон | Або розвиваючі заняття, орієнтовані на науку або творчість (знову ж таки, обирає дитина). |
14.30 | Домашні справи, прибирання | Не змушуйте дитину, надавайте вибір між допомогою вам та самостійною грою. |
15.00 | Перекус | Регулюйте кількість і частоту перекусів, в залежності від віку дитини. |
15.30 | Прогулянка | Дитина обирає, де і як хоче гуляти Наприклад, тепер можна взяти з собою біговел або самокат. |
16.30 | Спокійні заняття | Малеча може полистати книжки, попрацювати з розвиваючим матеріалом чи просто погратися іграшками самостійно. |
17.30 | Підготовка до вечері | Запросіть дитину допомогти вам Вона може викласти хліб, накрити на стіл, обрати і налити свій напій до вечері. |
18.00 | Вечеря | Після неї йде ваша звичайна вечірня рутина: спілкування усією родиною, купання, переодягання у піжами. Дитина неодмінно має брати в усьому цьому активну участь. |