7.15Прокидаємося та снідаємоДитина допомагає накрити на стілМалюк може налити собі соку чи води, намазати бутерброд чи залити пластівці молоком.
8.00Читання разомДитина сама обирає собі книжкуКраще, щоб усі дитячі книжки були розміщені на відкритій полиці на рівні очей дитини – так малюк зможе обирати книжку самостійно (і сам ставити її на місце).
8.20Домашні справи, прибиранняЗапропонуйте дитині вибір – допомогти вам чи погратися самостійно.
9.00Самостійні розвиваючі активностіДитина сама обирає собі «роботу» (так називають заняття з розвиваючими матеріалами Монтессорі)Дайте малечі змогу взяти на себе ініціативу з власного розвитку.
10.30Ранковий перекусЗапропонуйте дитині приготувати його разом, а після перекусу разом приберіться.
11.00ПрогулянкаЯк альтернатива – домашній ігровий комплекс або танці/руханки
12.00ОбідОбідайте разомЦе і спільне проведення часу, і ваша присутність у житті малюка, і гарний приклад того, як їсте ви самі.
12.30Спокійні заняттяЦе може бути малювання, конструювання, прослуховування аудіо казки тощо.
13.00Денний сонАбо розвиваючі заняття, орієнтовані на науку або творчість (знову ж таки, обирає дитина).
14.30Домашні справи, прибиранняНе змушуйте дитину, надавайте вибір між допомогою вам та самостійною грою.
15.00ПерекусРегулюйте кількість і частоту перекусів, в залежності від віку дитини.
15.30ПрогулянкаДитина обирає, де і як хоче гулятиНаприклад, тепер можна взяти з собою біговел або самокат.
16.30Спокійні заняттяМалеча може полистати книжки, попрацювати з розвиваючим матеріалом чи просто погратися іграшками самостійно.
17.30Підготовка до вечеріЗапросіть дитину допомогти вамВона може викласти хліб, накрити на стіл, обрати і налити свій напій до вечері.
18.00ВечеряПісля неї йде ваша звичайна вечірня рутина: спілкування усією родиною, купання, переодягання у піжами. Дитина неодмінно має брати в усьому цьому активну участь.